EN
1. تا چه میزان از در دسترس بودن دفاتر خدمات زیارتی رضایت دارید؟





2. نحوه اطلاع رسانی، اخبار و دستورالعمل های سامانه جامع کارگزاران را تا چه میزان به موقع و موثر ارزیابی می کنید؟






3. تا چه میزان از نحوه و نوع برگزاری آزمون ها و مصاحبه های برگزار شده عوامل اجرایی رضایت دارید؟






4. تا چه میزان از دوره های آموزشی برگزار شده در زمینه عوامل اجرایی رضایت دارید؟






5. تا چه میزان خدمات برخط سامانه جامع کارگزاران منجر به کاهش مراجعات حضوری شما شده است؟






6. تا چه میزان از نحوه جذب و ارتقا و بکارگماری کارگزاران رضایت دارید؟






7. چقدر قوانین و آیین‌نامه های ابلاغی در حوزه کارگزاران حج و زیارت را شفاف و عدالت محور ارزیابی می کنید؟






8. تا چه حد در انتخاب عوامل شایستگی افراد مدنظر قرار می گیرد؟






9. تا چه میزان ضوابط تشویق و تنبیه را در توسعه و انگیزه افراد موثر می دانید؟






10. تا چه میزان امور مربوط به خود را با سامانه جامع کارگزاران انجام می دهید؟






ثبت نظر  مشاهده نتایج