جمعه, 14 اردیبهشت 1403
جستجو

پیام تبریک رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت عید سعید فطر

803
1
رییس سازمان حج وزیارت در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به همه مسلمانان تبریک گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
الْحَمْدُ لِلّٰهِ عَلَىٰ مَا هَدانا، وَلَهُ الشُّكْرُ عَلَىٰ مَا أَوْلانا.
ماه مبارک و نیکوی رمضان، ماه خودسازی، بخشش و رحمت خداوند رخت بر بست و به فرموده حضرت سجاد علیه السلام، همانگونه که با آمدنش ما را شاد نموده بود با رفتنش، اندوهناک مان نمود.ماه مبارک و زیبای رمضان ، جزو ایامی بود که درهای رحمت و غفران الهی به سوی بندگان خالص و مومن گشوده و شور و منزلت الهی در قلبهای عاشقان جای گرفته بود.
و اینک خداوند عزوجل را شاکریم که بار دیگر در سایه عنایاتش و در پرتو برکات و فیوضات پر تلألو این ماه عزیز، فرصت نیایش و عبادت را نصیبمان فرمود تا با ذکر دعای خالصانه، قلبها از وابستگی های دنیوی زدوده شود و بتوان با روحی مملو از شعف، این عید سعید را جشن گرفت و نماز شکر به جای آورد.
و اما در پایان ماه مبارک رمضان  و در آستانه عید سعید فطر که یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان جهان می باشد چند نکته قابل توجه و تامل می باشد:
ماه مبارک رمضان در حالی آغاز شد که مردم مظلوم و بی دفاع غزه تحت سیطره سنگین ترین تهاجمات وحشیانه رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی قرار داشتند و با زبان روزه، تشنه و گرسنه قتل عام گردیدند.
ماه مبارک رمضان امسال در حالی به پایان رسید که در آن شاهد حضور شور انگیز هموطنان و تمامی مسلمانان کشورهای مختلف و همچنین مردم آزادیخواه نقاط مختلف جهان بودیم که این نشان از عدالت طلبی و درخواست برای پایان بخشیدن به کشتار مردم مظلوم غزه داشت.بی شک جنایات رژیم جعلی اسراییل در غزه و به ویژه در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت تنی چند از سرداران رشید اسلام در ماه رمضان ، خشمی از نفرت و کینه نسبت به صهیونیسم را در تمامی دنیا پدید آورده است. و اینک زمان مهم آزمون کشورهای اسلامی است که در چنین روزی ، متحد و همدل ، مجامع جهانی را به توقف یافتن جنایات اسرائیل مجبور نمایند.
قطعا  مردم کشور اسلامی ، در روز عید سعید فطر  در کنار شکر گزاری نعمات فراوان الهی، از خداوند متعال طلب نابودی رژیم صهیونستی ، برپایی صلح و ظهور دولت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء خواهند داشت.
در این مجال فرصت را غنیمت شمرده و عيد سعيد فطر را به محضر مبارک حضرت بقيةالله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی، همه مسلمانان جهان، همکاران در مجموعه حج و زیارت ، کارگزاران و زائران گرامی تبريک عرض مي نمایم.
همچنین  عید سعید فطر را خدمت همتایان خود در کشورهای اسلامی تبریک عرض نموده، برای ایشان در مسیر خدمت رسانی به ضیوف الرحمان و زائران آرزوی توفیقات روزافزون دارم.
سید عباس حسینی
رئیس سازمان حج و زیارت
جمهوری اسلامی ایران

اخبار مرتبط

برای این مقاله 1 نظر ثبت شده است

احمد سبحانی

چهارشنبه, 22 فروردین,1403 :: 20:08

از تلاش های عالمانه ریاست محترم سازمان حج و زیارت کشور صمیمانه تشکر می کنم.دست مریزاد.با احترام خاص احمد سبحانی

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.