دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403
جستجو

ارتباط تلفنی رییس سازمان حج و زیارت با خانواده یسنا/دختر گمشده کلاله ای با دعای خیر زایران گلستانی ، پیدا شد

230
0
ارتباط تلفنی رییس سازمان حج و زیارت با خانواده یسنا/دختر گمشده کلاله ای با دعای خیر زایران گلستانی ، پیدا شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ طی روزهای گذشته خبری مبنی بر مفقود شدن دختر بچه ۴ساله گلستانی (کلاله استان گلستان) با نام یسنا سراسر کشور را تحت تاثیر قرار داد و سرانجام با عنایت الهی ،دعای خیر و تلاش تمامی گروه‌های امدادی ، این کودک خردسال پس از چهار روز تلاش پیدا شد و تحویل خانواده گردید.
تقارن زمانی این حادثه با زمان حضور رییس سازمان حج وزیارت در استان گلستان و حضور وی در همایش متمرکز زایران در گنبد کاووس مصادف شد.
سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت به محض اطلاع از مفقودی یسنا دختر 4 ساله کلاله ای ،در ابتدای سخنرانی برای سلامتی و پیدا شدن این دختر دعا کرد و از همه زائران شرکت کننده در همایش نیز خواست که همگی برای پیدا شدن کودک گمشده ، با دلی پاک دست به دعا بردارند.
در ادامه هم رییس سازمان حج و زیارت پس از برگزاری همایش و عزیمت به تهران، تا پیدا شدن یسنا کودک گمشده ،همچنان پیگیرماجرا بود.
حسینی پس از پیدا شدن کودک گمشده با هماهنگی یکی از کارگزاران زیارتی استان با خانواده یسنا ارتباط تلفنی گرفته و جویای احوال این دختر ۴ساله شد .
وی ضمن ابراز خشنودی از پیدا شدن( یسنا دیدار) کودک 4 ساله کلاله ای ،از تمامی کسانی که تا پیدا شدن این کودک آرام و قرار نداشته و با تمام توان پیگیر ماجرا بودند تقدیر و تشکر کرد و از خداوند متعال اجر زحمات این عزیزان را خواستار شد .

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.