یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
جستجو

ثبت نام عتبات نوروزی و ماه مبارک رمضان آغاز شد+جزییات

261
0

ثبت نام عتبات نوروزی و ماه مبارک رمضان از روز 8 اسفند ماه در سامانه عتبات آغاز شد؛ اعزام ها از بیست و سوم اسفند ماه صورت می گیرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ؛ بسیاری از مشتاقان سفرهای زیارتی عتبات عالیات تمایل دارند تا در ایام و مناسبتهای خاص به این سفر زیارتی مشرف شوند..

یکی از مهمترین ایامی که متقاضیان سفر عتبات عالیات ازآن استقبال می کنند ایام نوروز است که این مهم امسال با ماه مبارک رمضان هم زمان شده است.

در این میان همه ساله سازمان حج و زیارت برای عتبات نوروزی برنامه ریزی ویژه ای انجام می دهد تا خیل عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بتوانند سال نو را در کنار بارگاه منور و نورانی اهل بیت(ع) آغاز نمایند.

آقای حمید رضا محمدی معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت درباره اقدامات صورت گرفته برای اعزام های نوروزی و ماه مبارک رمضان که از 23 اسفند ماه آغاز می شود گفت: این دوره از اعزام ها تا 9 فروردین ماه 1403 می باشد.

وی افزود: شرکت های مجری بسته های زیارتی را آماده کرده و درسامانه بارگذاری نموده اند که متقاضیان عزیز می توانند با ثبت نام در سامانه ، از خدمات لازم بهره مند شوند.

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با توصیه اینکه متقاضیان سفر به عتبات عالیات ازعزیمت با کاروان های غیر مجاز خودداری کنند، گفت:متقاضیان می توانند برای نام نویسی به سامانه عتبات به نشانی atabatorg.haj.ir یا 2 هزار و 700 دفتر زیارتی سراسر کشور مراجعه نمایند و زمان اعزام را مدنظر قرار دهند.

وی به متقاضیان تاکید کرد که چنانچه قصد زیارت عتبات عالیات را دارند حتما از طریق دفاتر زیارتی دارای مجوز سازمان حج و زیارت اقدام نمایند تا در بهره مندی از خدمات اسکان، تغذیه، درمانی و ..... اطمینان خاطر داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.