یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
جستجو

پیام تبریک رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت سال نو و عید نوروز

448
1

رییس سازمان حج و زیارت در پیامی سال نو و عید نوروز را تبریک گفت و همزمانی بهار طبیعت با بهار قرآن را فرصتی نیک و پربرکت دانست.

متن پیام رییس سازمان حج و زیارت به شرح ذیل می باشد:
«بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
به شکرانه الهی ، در حالی وارد فصل بهار می شویم که پیش از آن به استقبال بهار زیبای قرآن رفته ایم و روح و جانمان از ترنم زیبا و دل انگیز ماه مهمانی خدا بهره مند گشته است. روزه دار رمضانیم و با قلبی مملو از عشق الهی، متنعم از عطر بندگی ، از تیرگی های دنیایی فاصله گرفته و بهار طبیعت را تجربه می نمائیم .
اینک مائیم و فرصت‌های طلایی پیش رو تا فتح قله‌های تقدیر نیکو و تقرب به خالق هستی، باشد که در پایان ماه مبارک رمضان، بیشترین بهره‌ها نصیبمان گشته و ذائقه مان به شیرینی آمرزش عادت کرده باشد.
از خداوند کریم در این ماه عزیز و سال جدید، تقرب به درگاه ربوبی در کنار انس با قرآن ، مناجات روح بخش و گام برداشتن در مسیر اهل بیت مطهر پیامبر خاتم صلوات الله علیه مسئلت می نمائیم .
سازمان حج و زیارت، در سالی که پشت سر نهاد، توفیقات فراوانی را شاهد بود ؛ عملیات موفقیت آمیز حج تمتع ، ثبت نام و راهنمایی زائرین ابا عبدالله الحسین علیه السلام در مراسم پر شور اربعین ، بهبود روند خدمت رسانی در عملیات عتبات عالیات و ارائه خدمات به زائران بی شمار نسبت به سنوات گذشته ، موفقیت در انجام امور اجرائی و آماده سازی سفرهای عمره مفرده هرچند به دلایل خارج سازمانی موقتا متوقف گشت، همچنین ثبت نام زائران حج تمتع سال ۱۴۰۳ و فراهم نمودن مقدمات این عملیات سنگین و سایر اقدامات و فعالیت های بعمل آمده بخشی از اقدامات صورت گرفته بود که بی شک با عنایت الهی ، مدد اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ، ارشاد و هدایت های نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت، حمایت و پشتیبانی های موثر وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالیت های شبانه روزی تمامی همکاران زحمتکش اینجانب در سازمان و حوزه کارگزاری حاصل گردیده است.
در سال پیش رو بر آنیم تا با استعانت از درگاه احدیت ، تبعیت از منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی در خدمت رسانی هرچه بهتر و مطلوب تر به ضیوف الرحمان، بهره مندی هرچه بیشتر از حمایت های دولت انقلابی و همچنین افزایش توان و کارآیی سازمانی، بتوانیم در انجام وظایف محوله موفق تر عمل نموده،موجبات رضایت الهی فراهم نمائیم.
اینجانب ضمن قدردانی از تلاش های یکایک همکاران گرانقدرم در سازمان حج و زیارت ، بعثه مقام معظم رهبری ، کارگزاران حج و زیارت و سایر نهادهای همکار، سال جدید و بهار طبیعت را خدمت ایشان و زائران و مردم شریف کشور تبریک میگویم و از خداوند منان برای همگان، سالی سرشار از سعادت ، سلامت و عافیت مسئلت دارم.
سید عباس حسینی
رییس سازمان حج و زیارت

برای این مقاله 1 نظر ثبت شده است

risa

جمعه, 03 فروردین,1403 :: 10:27

This website is great. It's the most amazing.

บาคาร่าออนไลน์

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.