یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
جستجو

دیدار نوروزی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت با کارکنان/ تاکید براهتمام ویژه به شعار سال برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران

671
3

 آیین دیدار نوروزی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ورئیس سازمان حج و زیارت با کارکنان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در ابتدای این مراسم که امروز یکشنبه (5 فروردین) درمحل نمازخانه سازمان حج و زیارت برگزار شد با تبریک قرین شدن بهار رحمت و بهار طبیعت، به تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری در روز اول فروردین پرداخت و آن را نقشه راه چند ساله کشور دانست.
وی درخصوص شعارسال"جهش تولید با مشارکت مردم" گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی و سخنرانی ابتدای سال، راهکارهایی را که می بایست سرلوحه امور و فعالیت ها باشد، ارائه کردند .
وی افزود: شعار سال باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد و برای عملیاتی شدن و تحقق آن تلاش کرد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اهمیت و نقش اقتصاد در کشور گفت: راه حل های مسایل اقتصادی می بایست در خود کشور شناسائی و عملیاتی شود. دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنها در این حوزه همکاری ندارند بلکه قصدشان ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است و مردم می توانند با دلسوزی و تدبیر در مسیر تحقق پیام مقام معظم رهبری گام بردارند.
حجت الاسلام والمسلمین نواب با بیان اینکه مردم ایران اسلامی مومن و دوست دار کشور و وفادار به نظام هستند؛ گفت: با توجه به تنوع اقلیم و ظرفیت های متنوع کشور و سطح هوش و دانش مردم این مرزو بوم می توان با یاری خدا بر مشکلات اقتصادی فائق آمد.

وی با اشاره به اینکه با توکل به خدا و توجه به توانمندی های داخلی و ظرفیت های موجود و پتانسیل مردمی، گفت: مردم در هشت سال جنگ تحمیلی و انبوه توطئه‌های دیگر در مقابل مشکلات ایستادند و اینبار نیز می توان با بهره گیری از توانایی های داخلی مشکلات را پشت سرگذارد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکید کرد: همانگونه که مردم در شرایط سخت مانند دوران کرونا درصحنه بودند و به کمک های مومنانه و اقدامات نوآورانه توجه داشتند، اینبار نیز می توان کارهای بزرگی را انجام داد.
حجت الاسلام والمسلمین نواب با بیان اینکه در مجموعه حج و زیارت نیز بایستی اقدامات لازم در جهت تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری صورت گیرد، گفت: همت و تلاش یکی از مهمترین نکات در فرمایشات معظم له بود که می بایست در مجموعه حج و زیارت هم بدین موضوع توجه شود.
وی افزود: تلاش و کار بیشتر، پرهیز از وقت گذرانی بیهوده، نوآوری سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی، آموزش نیروی انسانی و پرکاری می تواند در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری اثرگذار باشد و زمینه خدمت رسانی مطلوب تر به زائران و ضیوف الرحمان را فراهم آورد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از تمامی کارکنان مجموعه حج و زیارت در کشور خواست تا در ارتباط با تحقق شعار سال در این مجموعه با هدف ارائه خدمات بهتر با هزینه کمتر به زائران مشارکت نمایند و راهکارهای خود را در این خصوص تا اول خرداد ماه ارائه دهند تا بررسی و بکار گرفته شود.
حجت الاسلام والمسلمین نواب در پایان سخنان خود با انتقاد شدید از استمرار جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و سکوت طولانی مجامع جهانی در این خصوص، گفت: این روزها مردم از وضعیت ملت مظلوم فلسطین و شهادت کودکان بی دفاع برای آن که چند روزی صهیونیست ها بیشتر حکومت کنند، آزرده خاطرند.
وی تاکید کرد: بی شک شکست در انتظار رژیم غاصب و کودک کش است که از سوی آمریکای ظالم، سفاک و جهان خوار حمایت می شود.

آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن و با اشاره به شعار سال(جهش تولید با مشارکت مردم) و تبیین آن از سوی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: ان شاءالله فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حجت الاسلام والمسلمین نواب را سرلوحه اقدامات پیش روی خود قرار می دهیم.
رئیس سازمان حج و زیارت با ابراز امیدواری از اینکه شعار سال و راهبردهای مطرح شده عملیاتی شود، گفت: ما در حوزه فعالیتهای خود به تحقق شعار سال در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به ضیوف الرحمان و زائران اعتاب مقدسه توجه خواهیم داشت.
آقای حسینی تاکید کرد: امیدواریم با عنایت الهی و تلاش های مستمر همه دست اندرکاران و همکاران عزیز بتوانیم عملیات حج 1403 را به بهترین شکل و بهتر از عملیات های گذشته برگزار نماییم.

 

اخبار مرتبط

برای این مقاله 3 نظر ثبت شده است

BhoUrZVt

چهارشنبه, 08 فروردین,1403 :: 11:28

PFSzailpCDmy

OlLdxJfhGrtDQc

شنبه, 11 فروردین,1403 :: 15:06

bHthoaqLUseXY

vjQRqPsFXbISKU

شنبه, 11 فروردین,1403 :: 15:50

HZjPsJdVyQnN

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.