دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
جستجو
بسته خبری/

مروری بر اخبار حج و زیارت در استان ها

285
0

 بازدید از جلسات آموزشی کاروانهای حج تمتع در گلستان،آغاز معاینات پزشکی در گیلان و بازدید از معاینات پزشکی در خراسان جنوبی در این بسته خبری قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت؛ مرور اخبار خدمات حج و زیارت استان های کشور و عملکرد دست اندرکاران حج و زیارت در بسته های خبری در طی ماه منتشر می شود.

**بازدید مدیر حج و زیارت گلستان از جلسات آموزشی کاروان ها در شهرستان آق قلا

مدیر حج وزیارت استان گلستان 9 فروردین ماه از جلسات آموزشی کاروانهای حج تمتع در شهرستان آق قلا بازدید کرد و از نزدیک شاهد روند آموزش زائران قرار گرفت. سید علی میرقاسم پور در این بازدید، به بیان اقدامات انجام شده حج وزیارت جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به زائران بیت الله الحرام پرداخت و توصیه ها و نکات ضروری مورد نیاز زایران در طول موسم حج را مورد توجه قرار داد.

مدیر حج و زیارت استان در پایان ضمن تشکر از مدیران و عوامل اجرایی کاروانها، به زائران توصیه کرد که حتما در جلسات آموزشی تدارک دیده شده توسط عوامل کاروان حضور یابند تا بتوانند هر چه بهتر اعمال ومناسک خود را انجام دهند.

**معاینات پزشکی کاروان های حج تمتع استان گیلان

معاینات پزشکی کاروان های حج تمتع استان گیلان آغاز شد. معاینات پزشکی برای حاجیان که قصد سفر به سرزمین وحی را دارند، طبق روال معمول و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آغاز گردید.

**بازدید مدیرحج و زیارت استان خراسان جنوبی از روند برگزاری معاینات پزشکی

حسین دستگردی از روند انجام معاینات پزشکی زایرین حج تمتع استان در محل هلال احمر شهرستان بیرجند بازدید و از تلاشها وپیگیریهای دلسوزانه پزشکان حج استان و نماینده مرکز پزشکی حج استان ومدیران وعوامل کاروان های حج تقدیر وتشکر کرد. معاینات پزشکی زائرین حج استان که از ۲۶ اسفند سال گذشته شروع شده و با همکاری نماینده مرکز پزشکی حج وپزشکان حج استان در تعطیلات عیدنوروز نیز در حال انجام می باشد.

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.