دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
جستجو

متن پیام رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی

523
0
متن پیام رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی
متن پیام به شرح ذیل است:
‏‏بسم الله الرحمن الرحیم‏
‏‏وَ نُریدْ اَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الاَْرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ اَئِمَّةً‏ ‏‏وَ نَجْعَلُهُمُ الْوارِثینَ‏‎.‏
‏‏ ‏‏خداوند‏‎ ‎‏تعالی بر ما منت نهاد و رژیم استکبار را با دست توانای خود که قدرت مستضعفین است‏‎ ‎‏در هم پیچید و ملت عظیم ما را ائمه و پیشوای ملتهای مستضعف نمود، و با برقراری‏‎ ‎‏جمهوری اسلامی، وراثت حقه را بدانان ارزانی داشت. امام خمینی ( ره ).
.یوم الله دوازدهم فروردین تجلّی خلق حماسه ی شکوهمند مردم سالاری دینی ، جمهوریت و اسلامیت گرامی باد.
یوم الله دوازدهم فروردین روز تعیین سرنوشت کشور و تبدیل نظام ۲۵۰۰ ساله منحوس شاهنشاهی، به حکومت مردمی ، زیر سایه ولایت مطلقه فقیه و تجلی اسلام ناب محمدی ( صلی الله علیه و آله و سلم) است .
مردم انقلابی و شریف ایران در طی سالیان متمادی و بیش از چهار دهه ، با حضور در تمامی صحنه ها اعم از دفاع مقدس ، جنگ اقتصادی، تهاجم فرهنگی ، جنگ نرم ، جنگ های ترکیبی و نثار صدها هزار شهید ، جانباز و تحمل مرارتهای بی شمار ، از ارزش های اسلامی و آرمانهای انقلاب اسلامی پشتیبانی و حمایت نموده اند .
و اینک زمان بر چیدن میوه های پر ثمر این درخت تنومند در بوستان ولایت و استقلال و شرف و آزادگی است.
این چنین روزی، روز آری گفتن به تجدید حیات اسلام ناب محمّدی (صلی الله علیه و آله و سلم) و بیعت با ولایت مطلقه فقیه ، تثبیت و توسعه دستاوردهای بزرگ ملت و کشور اسلامی است.
این چنین روزی ، روز پربرکتی است که سند استقرار نظام جمهوری اسلامی‌با آرای قاطعانه مردمی انقلابی به امضا رسید، و شعار «ما می‌توانیم» به عمل تبدیل گردید و با شکستن مرزهای دانش توانست به موفقیت های بی نظیری در زمینه های مختلف نظامی، هسته ای، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی دست یابد . بی‌شک ایستادگی قدرتمندانه امروز ملت ایران در برابر تحریم‌ها و توطئه‌ها که به موازات رونق و اعتلای کشور پیش می‌رود به پشتوانه تصمیم درست مردم در دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸ بوده است.
و اینک به پاس و به یاد آن انتخاب سرنوشت ساز و درخشان، جمهوری اسلامی ایران برفراز قلّه های رفیع علم ، عزت ، اقتدار و استقلال ایستاده است و به آینده ای روشن و پرامید می نگرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و مبارک، این روز سرنوشت ساز و تاریخی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم سربلند و با بصیرت ایران اسلامی و همه همکاران ، کارگزاران و دست اندرکاران حج وزیارت تبریک و تهنیت عرض نموده، در روزهای باقی مانده از ماه مبارک رمضان و شبهای قدر از خداوند منان طلب سرافرازی جمهوری اسلامی ایران و مردم همیشه در صحنه را دارم.

سید عباس حسینی
رییس سازمان حج و زیارت

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.