دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
جستجو

پیام رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت روز جهانی قدس؛ لزوم توجه کشورهای اسلامی و وجدان های بیدار جهانی برای مقابله با نسل کشی و جنایت جنگی رژیم صهیونیستی

599
0
رییس سازمان حج و زیارت ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در غزه و همچنین حمله کوردلانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن تنی چند از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، خواستار اراده مجامع جهانی برای توقف اعمال خشونت بار اسراییل شد
متن پیام رییس سازمان حج و زیارت به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ»
به کسانى که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و به یقین خدا بر یارى آنها تواناست.» (سوره حج آیه 39 )

قدس، قبله گاه اول مسلمانان و ملجاء آزادگانی است که سالهای سال فریاد آزادی از چنگال اهریمن دوران را سر داده و به امید تحقق وعده ی حق ، دلیرانه و مومنانه در برابر دشمنان غاصب صهیونیستی وحامیان آن ، سینه سپر نموده اند.
و اینک ندای مظلومیت و ایستادگی مردم روزه دار و کودکان تشنه و گرسنه در زیر بمب های آتشین غاصبان سرزمینشان، چهره پلید استکبار را نمایان نموده و پرده از نمایش عوامفریبانه شان گشوده است.
روزقدس، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان؛ با تدبیر هوشمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) ، روز حمایت انسانهای حق طلب دنیا از ملتی است که حتی ذره ای از خاک سرزمین مقدس خود را به گلوله های آتشین و وعده‌های پوچ دشمنان نفروخته‌اند.
روزقدس، نماد حق طلبی مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ،روز رسوایی صهیونیست ها و استکبار جهانی و روز بیداری تمامی ملل آزاده جهان و نمادی از نمایش انسانیت در برابر زر و زور و تزویر است.
روز قدس ، روز دفاع از مظلوم قلمداد می گردد ، همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرموده اند: فلسطین، مسأله اول جهان اسلام است و می بایست یکصدا و یکدل در دفاع از فلسطین مظلوم شعار مرگ بر اسرائیل سر داده شود.
و اما روز قدس امسال با تمامی سالها تفاوت های عمده ای خواهد داشت. هموطنانمان هم صدا با مسلمانان جهان و آزادیخواهان سراسر گیتی در برابر جنایات عظیم و تاسف باری که این روزها در قبال غزه بی دفاع رخ می دهد خواهند ایستاد و ندای مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد .
همانگونه که دنیا شاهد است ، این روزها افطار و سحر مردم روزه دار و بی دفاع غزه ، ترکش و بمب و گلوله گردیده است و از آبادی های غزه قهرمان، جز تلی از خاکستر و ویرانی باقی نمانده است.
اینجانب ضمن تسلیت شهادت سرداران رشید اسلام به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی )، ملت شریف ایران و خانواده شهدای والامقام زاهدی و همکاران وی ، از طرف مجموعه سازمان حج و زیارت اعلام می دارد خانواده بزرگ حج و زیارت، همگام با ملت غیور ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد تا ضمن ابراز انزجار از رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی، آمادگی خود را برای حمایت از جبهه مقاومت در سایه فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) اعلام دارند.

سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.