ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403
جستجو
بسته خبری/

مروری بر اخبار حج و زیارت در استان ها

134
0
برگزاری همایش متمرکزاسرار ومعارف حج تمتع ۱۴۰۳استان کهگیلویه وبویراحمد، دیدار مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری با دادستان دادسرای عمومی استان و گفتگو پیرامون آزادبرها و بازدید مدیر حج وزیارت اردبیل از جلسه کاروان ها در شهرستان های مختلف در این بسته خبری قرار دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت؛ مرور اخبار خدمات حج و زیارت استان های کشور و عملکرد دست اندرکاران حج و زیارت در بسته های خبری در طی ماه منتشر می شود.
**برگزاری همایش متمرکزاسرار ومعارف حج تمتع ۱۴۰۳استان کهگیلویه وبویراحمد
روزشنبه 25 فروردین ماه ساعت 9صبح همایش متمرکز اسرار ومعارف حج باحضور کلیه زائرین استان در سالن حج وزیارت استان برگزار گردید .
دراین جلسه مدیرحج وزیارت استان آقای سیدمحسن قوامی نژاد درابتدا ضمن تبریک ایام وهمچنین تبریک سال نو درخصوص مسائل مربوط به زائرین واقدامات صورت گرفته توسط سازمان حج وزیارت وبعثه مقام معظم رهبری و همچنین مسائل مربوط به حج تمتع 1403 واقدامات لازم سخنانی را ایراد نمود.
درادامه روحانی کاروان ومدیر کاروان درخصوص مسائل اجرای و احکام سخنرانی نمودند ،سپس درادامه جلسه که باحضور (شورای هماهنگی موادمخدر )نیروی انتظامی استان وپزشک کاروان به دیگر مسائل زائرین در حوزهای مربوطه پرداخته شد.
**دیدار مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری با دادستان دادسرای عمومی استان
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان ، آقای محمدی مدیرحج و زیارت استان چهارمحال و بختیاری با آقای صالحی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب استان چهارمحال وبختیاری دیدار وگفتگو کرد.
دراین دیدار مدیرحج و زیارت استان گزارشی ازچگونگی ثبت نام زائران حج تمتع سالجاری ارائه نمود.
آقای محمدی درادامه درخصوص جلوگیری وبرخورد با فعالین غیرمجاز زیارتی که در زمینه ثبت نام و اعزام زائران به عتبات عالیات عراق فعالیت آزاد بری دارند توضیحات لازم را به دادستان استان مطرح کرد و از وی درخواست نمود که با توجه به تبعات منفی اینگونه اعزامها برخورد قاطع و جدی با آزاد برها داشته باشد.
در ادامه دادستان عمومی و انقلاب استان نیز گفت: حج و زیارت استان به جد پیگیر پرونده های افرادی که فعالیت آزادبری دارند را باشد و مجموعه دادستانی نیز آماده هرگونه همکاری در این زمینه می باشد.
**بازدید مدیر حج وزیارت اردبیل از جلسه کاروان ها در شهرستان های مختلف
ابراهیم احدی مدیر حج و زیارت استان اردبیل با حضور در شهرستان پارس آباد، از جلسه کاروان حج این شهرستان بازدید و با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار توصیه هایی را به زایران حج تمتع 1403 ارایه کرد و برای آنها سفری توام با سلامت و سعادت را آرزو نمود.



نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.