شنبه, 15 اردیبهشت 1403
جستجو
بسته خبری/

مروری بر اخبار حج و زیارت در استان ها

53
0
اعزام کاروان حج شهرستان پارس آباد به سرزمین نور و برگزاری کمیسیون پزشکی زایرین حج 1403 استان مرکزی در این بسته خبری قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت؛ مرور اخبار خدمات حج و زیارت استان های کشور و عملکرد دست اندرکاران حج و زیارت در بسته های خبری در طی ماه منتشر می شود.

**اعزام کاروان حج شهرستان پارس آباد به سرزمین نور
حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه پارس آباد در دیدار با ابراهیم احدی، مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل گفت: برای اولین بار یک کاروان مستقل از پارس آباد به خانه خدا در سال جدید اعزام می‌شود و این سفر معنوی برای شهرستان پارس آباد مایه خیر و برکت خواهد بود.

وی افزود: بکارگیری و آموزش عوامل بومی در زمینه خدمت به زائرین این شهرستان از مطالبات و دغدغه های اهالی است تا از ظرفیت بومی نخبه گان و جوانان مؤمن و متدین در این راستا استفاده شود.

باقری بنابی ضمن قدردانی از تلاش های حج و زیارت استان در اعزام کاروان از شهرستان پارس آباد، بر مسائل فرهنگی کاروانها، استعداد نفوس زائران شهرستان، دامنه فعالیت فرهنگی دفاتر زیارتی و بررسی ابعاد و ظرفیت های افزایش معرفت زائرین در سفرهای معنوی زیارتی تأکید کرد.

**برگزاری جلسه کمیته تسهیلات فرودگاه زاهدان
نظر به راه اندازی پروازهای عمره از فرودگاه زاهدان، جلسه هماهنگی دستگاههای ذیربط با حضور مدیر کل فرودگاههای سیستان و بلوچستان، مدیر حج و زیارت استان، مدیران کاروان و مدیران دستگاههای اجرایی همکار در محل سالن جلسات فرودگاه زاهدان برگزار گردید.
در این جلسه برنامه‌ریزی لازم جهت پذیرش پرواز عمره مورخ ۴ اردیبهشت انجام شد.

**برگزاری کمیسیون پزشکی زایرین حج 1403 استان مرکزی
براساس این گزارش کمیسیون پزشکی با حضور مسئولان ذیربط و آقای ساغرچی مدیر دفتر حج و زیارت استان در درمانگاه هلال احمر برگزار گردید.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.