شنبه, 15 اردیبهشت 1403
جستجو

آمادگی کامل فرودگاه امام خمینی(ره) بر ارایه خدمت مناسب به زایران عمره

336
0
مدیرعامل شرکت فرودگاهی امام خمینی (ره) و رئیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بر آمادگی کامل در ترمینال سلام برای خدمت رسانی مطلوب به زایران عمره مفرده تاکید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ سعید چلندری، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) امروز در مراسم بدرقه نخستین گروه معتمرین ایرانی بر آمادگی کامل فرودگاه امام خمینی(ره) برای ارائه خدمت به زائران تاکید کرد و گفت: ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام با 54 هزار متر مربع مساحت ویژه زائران خانه خدا و عتبات عالیات است و روزانه ۱۵ و حداکثر ۱۴۰ پرواز(در اوج ایام زیارت اربعین) از آن پرواز می کنند.
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: درترمینال سلام برای پارک ۱۰ هزار خودرو ظرفیت لازم پیش بینی شده و ارائه خدمات در سطح استانداردهای بین المللی است.
وی افزود: در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) در شبانه روز به جزپروازهای عتبات ۱۶۰ سفر انجام می شود و این فرودگاه افتخار دارد که در سال ۱۴۰۲ میزبان یک میلیون زائر عتبات عالیات و حجاج بیت الله الحرام بوده است.
شمس‌الدین فرزادی پور رئیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) نیزمشارکت درعملیات اعزام زائران عمره به سرزمین وحی را توفیق الهی دانست که باید شکرگزار بود.
وی افزود: خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به زائران خانه خدا را داریم و نخستین کاروان ها از زائران دو استان کرمانشاه و کردستان هستند.
وی اضافه کرد: عملیات عمره در ماه شوال با انجام ۴۴ پرواز رفت‌وبرگشت از ۱۱ فرودگاه کشور انجام خواهد شد و بیش از پنج‌هزار زائر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد و این عملیات در ۲۳ اردیبهشت ماه پایان خواهد یافت.
فرزادی پوریادآور شد: عملیات انتقال زائران حج تمتع 1403 هم از ۲۴ اردیبهشت‌ ماه آغاز خواهد شد و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران همچون سال‌های گذشته با همه توان در خدمت زائران سرزمین وحی خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.