جمعه, 14 اردیبهشت 1403
جستجو

توصیه های رییس سازمان حج و زیارت به نخستین گروه معتمرین کشورمان

541
0
رییس سازمان حج و زیارت توصیه هایی را به نخستین گروه معتمرین کشورمان که بعد از سالها وقفه عازم سرزمین وحی شده اند، مطرح کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی در آیین بدرقه اعزام نخستین گروه معتمرین ایرانی در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: شکرگزاریم که پس از 9 سال وقفه مقدمات سفر زایران عمره به سرزمین وحی را فراهم آمد و سفر معتمرین توسط شرکت های مجری عملیات شروع می گردد.
وی افزود: از هدایت ها و حمایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت ، رییس جمهوری کشورمان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری تمامی دستگاههای همکار در جهت مهیا شدن شرایط عزیمت زایران ایرانی به سرزمین وحی قدردانی می کنم.
رییس سازمان حج و زیارت همچنین از مسئولان ذیربط در کشور میزبان، وزیر حج و عمره عربستان، سفیر عربستان در ایران و سایر دست اندرکاران به جهت رفع برخی موانع درسر راه اعزام های عمره ، تشکر کرد.
حسینی همچنین در جمع زایران مراسم بدرقه گفت: زایران عزیز این سفر را غنیمت شمارید و ضمن دعا برای هموطنان و همچنین مردم مظلوم غزه ؛ رعایت تعالیم، اصول و قوانین حاکم بر کشور میزبان را مورد توجه قرار دهید ؛ امیدواریم با بهره مندی از توصیه های مدیر و روحانی کاروان سفری در کمال آسایش و معرفت را داشته باشید

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.