شنبه, 15 اردیبهشت 1403
جستجو
رییس سازمان حج و زیارت مطرح کرد

جزییات اعزام نخستین گروه معتمرین ایرانی پس از 9 سال وقفه

806
0
رییس سازمان حج و زیارت جزییات اعزام نخستین گروه معتمرین ایرانی که پس از 9 سال وقفه ، عازم سرزمین وحی می شوند را مطرح کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی روز دوشنبه 3 اردیبهشت در حاشیه مراسم بدرقه نخستین گروه معتمرین ایرانی که پس از 9 سال وقفه عازم سرزمین وحی می شوند در جمع خبرنگاران گفت: با عنایت الهی و تلاش همه دست اندکاران مقدمات تشرف عمره گزاران ایرانی به سرزمین وحی فراهم شد .
وی توضیح داد: در این مرحله از اعزام ها که تا قبل از عزیمت زایران حج تمتع پایان می پذیرد، حدود 5 هزار و 700 نفر در قالب 64 کاروان کاروان به سرزمین وحی رهسپار می شوند.
رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه حدود 5 میلیون و 600 هزار نفر در انتظار سفرهای عمره مفرده هستند ازتلاش همه دست اندرکاران به ویژه دولت سیزدهم ورییس جمهوری کشورمان بری تسهیل امور قدردانی کرد.
حسینی تصریح کرد: سفرهای عمره بگونه ای برنامه ریزی شده که زایران کشورمان 5 روز در مدینه منوره و 5 روز در مکه مکرمه حضور دارند.
وی درخصوص حج تمتع نیز گفت: پروازهای حج تمتع 1403 از 24 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و تمامی مقدمات لازم برای تشرف حجاج ایرانی فراهم گشته است.

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.