چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403
جستجو
بسته خبری /

مروری بر اخبار حج وزیارت در استانها

75
0
برگزاری پنجمین جلسه هم اندیشی مدیران حج تمتع ۱۴۰۳ استان خراسان جنوبی،حضور مدیریت حج و زیارت استان مرکزی در جلسه آموزشی زائرین کاروان‌های شهرستان‌های خمین و محلات،حضور مدیر و همکاران حج و زیارت استان کرمانشاه در جلسه‌ی آموزشی زائرین،پرواز سه کاروان عمره از یزد در این بسته خبری قرار دارد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت؛ مرور اخبار خدمات حج و زیارت استان های کشور و عملکرد دست اندرکاران حج و زیارت در بسته های خبری در طی ماه منتشر می شود.
++ برگزاری پنجمین جلسه هم اندیشی مدیران حج تمتع ۱۴۰۳ استان خراسان جنوبی
پنجمین جلسه هم‌اندیشی مدیران حج تمتع ۱۴۰۳ استان به منظور پیگیری امور مربوط به زائرین حج استان، در محل شرکت زیارتی میقات بیرجند به صورت حضوری برای مدیران حج ۱۴۰۳ مرکز استان و وبینار برای مدیران سایر شهرستانها برگزار شد.
در این جلسه حسین دستگردی مدیر حج و زیارت استان، گزارش آماری از وضعیت کاروانهای حج استان ارایه کرد و سپس به برنامه های پیشنهادی در هفته حج و همچنین نحوه برگزاری همایش متمرکز زایرین حج مرکز استان اشاره کرد. در پایان هریک از مدیران کاروانها نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند
++حضور مدیریت حج و زیارت استان مرکزی و نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری در جلسه آموزشی زائرین کاروان‌های شهرستان‌های خمین و محلات
ساغرچی مدیر حج و زیارت استان مرکزی به همراه نماینده حراست و نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری استان در جلسه آموزشی کاروان های شهرستان‌های خمین و محلات حضور یافته و در خصوص معارف و مسایل اجرایی حج و موارد مهم عملیات حج سال جاری برای زائرین سخنرانی نمودند؛ در ادامه نماینده حراست باید ها و نباید های این سفر معنوی را بیان کرد .
++پرواز ۳کاروان یزد به مدینه النبی
سه کاروان ۸۵ نفره یزدی فرودگاه شهید صدوقی یزد را به مقصد فرودگاه مدینه منوره ترک کرد.
سفر زیارتی عمره مفرده از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده است و زایران ده روز در سرزمین وحی و شهرهای مدینه و مکه اقامت خواهند داشت .
++حضور مدیر و همکاران حج و زیارت استان کرمانشاه در جلسه‌ی آموزشی زائرین

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه به همراه همکاران در جلسه‌ی آموزشی کاروان‌های ۱۵۰۲۳ و ۱۵۰۱۶ شهرستان جوانرود حضور یافته و در خصوص آخرین اقدامات اجرائی و پی‌گیری‌های حج و زیارت و نیز موارد مهم عملیات حج سال جاری با زائرین سخن گفت.


نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.