جمعه, 28 اردیبهشت 1403
جستجو

دیدار رییس سازمان حج وزیارت و کارگزاران زیارتی ،عوامل اجرایی و فرهنگی کاروان های حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان

122
0
رییس سازمان حج وزیارت در دیدار با کارگزاران زیارتی ، عوامل اجرایی و فرهنگی کاروان های حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان ، توصیه هایی را به جهت خدمت رسانی هر چه مطلوب تر به زایران مطرح کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ سید عباس حسینی رییس سازمان حج وزیارت در جلسه ای با عوامل اجرایی و فرهنگی کاروانهای حج تمتع و کارگزاران زیارتی استان گلستان با تشریح دستورالعمل ها، بر تبیین و شفاف سازی خدمات تاکید داشت و گفت : آشنایی کامل و جامع خادمین به وضعیت عملیات اجرایی حج و انتقال آن به زائرین تاثیرات مثبت بسزایی خواهد داشت.
وی افزود: مدیران و عوامل مجموعه و کاروان باید خود را عضو خانواده حج و زیارت بدانند و اگر این اعتقاد باشد، در سایه این همدلی با تبیین و‌ روشنگری باعث رضایتمندی زائرین خواهد شد.
رییس سازمان حج وزیارت افزود : ارتباط گیری و آشنایی مدیران مجموعه قبل از سفر با کاروان های ورودی به هتل به منظور اطلاع از سلایق و اخلاق و روحیات زائرین اعزامی الزامی و اطلاع رسانی های لازم قبل از سفر مورد انتظار است که این اقدامات در راستای اطلاع و آمادگی زائرین از وضعیت موجود و امکانات ، بسیار موثر خواهد بود.
حسینی تصریح کرد:مدیران و عوامل اجرایی حج در کنار روحانیون باید با هم افزایی و مشارکت، نهایت تلاش را جهت ارتقاء سطح خدمات داشته باشند.
همچنین در این جلسه سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت گلستان و حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان، ضمن تقدیرو تشکر از ریاست سازمان حج و زیارت از حضور صمیمی در جمع خادمین ضیوف الرحمن و کارگزاران زیارتی در استان گلستان، به ارائه گزارشی از اقدامات اجرایی و فرهنگی صورت گرفته در استان پرداختند .

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.