دوشنبه, 28 خرداد 1403
جستجو
با رهروان حج 1403/

آشپزخانه های مدینه منوره چگونه خدمت رسانی می‌کنند / مدیر عملیات حج تمتع به آشپزها چه گفت

11687
0
مدیر عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ ، رییس ستاد مدینه منوره و جمعی از دست اندرکاران از روند طبخ غذای زایران‌ ایرانی در شهر پیامبر (ص) بازدید کردند .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ آقای غلامرضا رضایی ، علی اصغری و جمعی از دست اندرکاران حج تمتع امروز پنجشنبه از روند خدمت رسانی آشپزها در آشپزخانه های مدینه و نحوه طبخ و توزیع غذا بازدید کردند .
آشپزخانه های خمری و اقلیمیه مدینه منوره با مدیریت و تلاش آشپزهای با تجربه و دلسوز ایرانی هر کدام در حال حاضر در هر وعده هفت هزار پرس غذا را تقدیم زایران کشورمان می‌کند .
آقای حسین صمدی و آقای نوبخت مدیران ایرانی آشپزخانه در فرایند بازدید مدیر عملیات حج و دست اندرکاران توضیحاتی را در خصوص چگونگی خدمت‌رسانی ، تعامل با مالک عربی آشپزخانه ،مسایل و مشکلات جاری ، رفع دغدغه ها ، نیازمندی ها و ..... بیان کردند .
مدیر عملیات حج تمتع نیز ضمن استماع گزارشات ارایه شده از سوی مدیران ایرانی آشپزخانه ها، نکاتی را به مالک عربی آن بیان کرد .
غلامرضا رضایی از بخش های مختلف انبار ، سردخانه ،طبخ سوپ، طبخ کباب و سایر بخش ها بازدید و بر اهتمام به افزایش کیفیت غذا همراه با ضرورت توجه به بهداشت و سلامت غذای زایران‌ مطرح کرد .
هر کدام از آشپزخانه های مدینه منوره دارای ۲۵ نیروی متخصص و زبده می باشد که غذای زایران‌ ایرانی طبق فرایندی برنامه ریزی شده ، مطابق با ذائقه مردم کشورمان و براساس اصول بهداشتی طبخ و توزیع می گردد.
مدیر عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ضمن خسته نباشید و خداقوت به اشپزها و نیروهای خدوم و زحمتکش آشپزخانه ، بر خدمت رسانی مناسب و بهینه به منظور رضایتمندی هر چه بیشتر زایران تاکید کرد.
رضایی تصریح کرد : طبخ غذای مناسب و بهداشتی، حفظ سلامت جسمی زایران را بدنبال دارد و در پی آن شاهد عملکرد مناسب تر زایران در اعمال و مناسک هستیم .

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.