دوشنبه, 28 خرداد 1403
جستجو
با رهروان حج 1403/

بازدید رییس سازمان حج وزیارت از ستاد مکه مکرمه / توصیه ها برای خدمت رسانی هر چه مطلوب تر به زایران +تصاویر

686
0
رییس سازمان حج و زیارت از واحدهای مختلف ستاد مکه مکرمه بازدید و ضمن تشکر از همه دست اندرکاران، توصیه هایی را به جهت خدمت رسانی مطلوب به زایران بیان کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی که شامگاه جمعه به همراه تنی چند از دست اندرکاران حج تمتع وارد مکه مکرمه شده ، شامگاه شنبه از بخش های مختلف ستاد مکه مکرمه بازدید کرد.
بازدید از بخشهای مالی، دفتر نمایندگی سازمان، حراست، اسکان، بازرسی و ارزشیابی، رایانه، دبیرخانه، حمل و نقل، واحد امداد و راهنمایی حجاج، پشتیبانی، تغذیه و تدارکات و دفتر ستاد در عملیات حج تمتع، از سوی رییس سازمان حج و زیارت انجام گرفت.
گردآوری کتاب دیجیتال حج تمتع 1403 به منظور نمایش مستند سازی اقدامات اجرایی، اهتمام به اطلاع رسانی مناسب به منظور آشنایی زایران با فرایند تغذیه و تدارکات ، افزایش رضایتمندی زایران در حوزه های حمل و نقل و تغذیه، توجه ویژه به موضوع راهنمایی حجاج به ویژه در ایام تشریق، اهتمام به مسیرهای مهم و پرتردد زایران برای امداد و راهنمایی به موقع و ضرورت آرامش بخشی همه واحدها به زایر ان را در این دیدار مورد تاکید قرار داد.
وی ضمن خداقوت به دست اندرکاران و نیروهای ستاد ، از آنها خواست تا در امر خدمت رسانی به ضیوف الرحمان ، رضایت حداکثری را مدنظر قرار دهند تا شاهد حجی باشکوه و عزتمند باشیم.

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.