دوشنبه, 28 خرداد 1403
جستجو
با رهروان حج 1403/

بازدیدهای سرزده رییس سازمان حج و زیارت و نظارت بر چگونگی خدمات اجرایی

129
0
رییس سازمان حج و زیارت به صورت سرزده از خدمات اسکان، کیفیت هتل ها و حمل و نقل درون شهری در مکه مکرمه بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان اجرایی حج و زیارت، اهتمام به خدمت رسانی مطلوب، متناسب با برنامه ریزی های صورت گرفته می باشد و بر همین اساس شاخص هایی برای بهره مندی از نیروهای ستادی مدنظر گرفته می شود.
نیروهای ستادی از افرادی متعهد و متخصص انتخاب می شوند تا بتوانند ضمن کسب رضایتمندی حجاج، بهترین و شایسته ترین خدمات را ارایه دهند.
بر همین اساس نیز تلاش نیروها و عوامل ستادی به صورت شبانه روزی در بخش های مختلف در حال انجام است و آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت شامگاه شنبه به همراه آقای غلامرضا رضایی رییس ستاد مکه مکرمه و جمعی از دست اندرکاران حج تمتع 1403، از روند فعالیت نیروها در هتلها و اسکان زایران بازدید کرد.
گفتگو با مدیران مجموعه ها و تنی چند از زایران نیز در جریان این دیدار انجام گرفت.
حضور در ایستگاه نقل جمرات که یکی از مهترین ایستگاهها حمل و نقل زایران کشورمان محسوب می شود نیز در جریان این بازدید سرزده انجام گرفت.
ایستگاه جمرات در حال حاضر دارای 49 دستگاه اتوبوس می باشد که طبق برنامه ریزی های این ایستگاه در روزهای حضور همه زایران این تعداد به 120 د ستگاه خواهد رسید.
زمان حرکت اتوبوس ها متغیر بوده و در صورت تکمیل ظرفیت بلافاصله حرکت انها به مقاصد تعیین شده انجام می گیرد.
رییس سازمان حج و زیارت در این بازدید های میدانی به سایر ایستگاههایی که مسیر تردد زایران می باشد نیز ورود و از نزدیک روند خدمت رسانی را مورد توجه قرار داد.
حسینی به همه نیروهای ستادی خداقوت گفته و راهنمایی های لازم به جهت خدمت رستانی مطلوب را بیان کرد.
وی همچنین بر لزوم تسریع برای خدمت رسانی بهینه تاکید کرد.
زایران کشورمان نیز در مواجهه با رییس سازمان حج و زیارت و سایر دست اندرکاران ، از خدمات نقل و سایر خدمات اجرایی تشکر کردند.

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.