دوشنبه, 28 خرداد 1403
جستجو
با رهروان حج 1403/

بازدید میدانی رییس سازمان حج وزیارت از عرفات/مراحل آماده سازی چادرها برای حجاج ایرانی+تصاویر

4973
0
رییس سازمان حج وزیارت و جمعی از دست اندرکاران حج تمتع ۱۴۰۳ از روند آماده سازی چادرهای عرفات برای حجاج ایرانی بازدید کرده و در جریان روند خدمات پیش رو قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج وزیارت عصر امروز یکشنبه ششم خرداد ماه از روند آماده سازی چادرهای عرفات بازدید به عمل آورد و آخرین توصیه ها برای خدمت رسانی هرچه بهتر به ضیوف الرحمن را مطرح کرد.
غلامرضا رضایی رییس ستاد مکه مکرمه و جمعی از مدیران ستاد و همچنین مسئولان شرکت مناسک المشاعر( طرف قرارداد با سازمان حج وزیارت برای ارایه خدمت درمشاعر مقدسه )، رییس سازمان حج وزیارت را در این بازدید همراهی کردند.
بنابر برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته برای چادرهای ایران ،در موسم حج تمتع ۱۴۰۳ تغییرات اساسی در سیستم تهویه و خنک کنندگی فضای داخلی چادرهای عرفات صورت خواهد گرفت و برخی نقاط ضعف سالهای گذشته در این رابطه رفع می گردد.
امسال در عرفات برای چادرهای بزرگ سیستم چیلر با پخش خنک کنندگی بالا و مصرف برق کمتر تدارک دیده شده است .همچنین تغییراتی در سرویس های بهداشتی و فضای عمومی مدنظر قرار گرفته است.ضمن اینکه شماره گذاری مناسب برای خیابان های چادرهای ایران نیز انجام می گیرد که زایران در تردد کمتر دچار مشکل شوند.
رییس سازمان حج وزیارت و دست اندرکاران حج تمتع امسال از نزدیک روند تجهیز چادرهای عرفات را مورد بررسی قرارداده و از خدمات صورت گرفته برای بهبود روند خدمت‌رسانی به ضیوف الرحمن تشکر کردند.

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.